کار عملی درس برنامه ریزی :: تا کنکور 95

تا کنکور 95

با عرض خوش آمد خدمت شما بازدید کننده عزیز این وبلاگ با هدف همراهی شما تا کنکور و پاسخگویی به سوالات شما در زمینه مسائل تحصیلی و ... طراحی گردیده است و هرگونه اقتباس از مطالب و نشر آن کاملا مجاز می باشد.

کار عملی درس برنامه ریزی

شنبه, ۲۴ آبان ۱۳۹۳، ۱۰:۰۰ ق.ظ

دانش آموزان پایه اول تا اول دیماه فرصت دارند عنوان و موضوع کار عملی خودشان را مشخص کنند. اولویت های کار عملی درس برنامه ریزی ساخت  وبلاگ یا تهیه فیلم با موضوع مشاغل مختلف و مسائل دوره ی نوجوانی، شیوه های مطالعه و برنامه ریزی و آشنایی با رشته های تحصیلی دانشگاهی است.

اولویت های سطح دوم تهیه روزنامه دیواری، بروشور و یا مقالات دست نویس با موضوعاتی است که به طور حضوری به دانش آموزان اعلام می شود.

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۳/۰۸/۲۴
محمد رضا صادقی

نظرات  (۹)

۲۴ آبان ۹۳ ، ۱۰:۴۶ سید سروش سیدی فرد
سلام آقای صادقی به وبلاگ من هم سر بزنید و لینک کنید وبلاگم رو
پاسخ:
سلام آقا سید
وبلاگ فعالت به جمع لینکهای ما اضافه شد.
فقط این ساعت روز توی اینترنت!!!!
ایام به کام

سلام اقای صادقی وبلاگ مارولینک نمیکنید؟؟؟
۲۵ آذر ۹۳ ، ۱۶:۰۸ احمد تجعفری
سلام اقای صادقی من دانش آموز کلاس 123 هستم ادرس وبلاگمو براتو فرستادم امیدوارم خوشتون بیاد
۲۸ آذر ۹۳ ، ۱۱:۳۲ محمدحسین رسولی نژاد
محمدحسین رسولی نژادکلاس122
۲۸ آذر ۹۳ ، ۱۷:۴۰ محمد سلطانی

سلام. من دانش آموز کلاس 123 دبیرستان حضرت محمد(ص) هستم. امیدوارم  ازش خوشتون بیاد

۰۲ دی ۹۳ ، ۱۵:۲۸ شاهین ضرغامی
سلام اقای صادقی من دانش اموز کلاس 124هستم وبلاگمو براتون فرستادم 
۰۷ دی ۹۳ ، ۲۱:۰۰ محمدحسین کریم ابادی
سلام اقای صادقی من دانش اموزکلاس 125مدرسه ی اقا مصطفی هستم وبلاگمو گزاشتم لطفا سر بزنید
۲۴ دی ۹۳ ، ۰۷:۴۰ محمد رضا افشاری
سلام من محمد رضا افشاری هستم کلاس 123 امیدوارم خوشتون بیاد 
۲۹ دی ۹۳ ، ۱۹:۴۹ عرفان عباس زاده
سلام آقای صادقی آدرس وبلاگ عرفان عباس زاده دبیرستان حضرت محمد کلاس 123
پاسخ:
سلام
احتمالا ادرس وبلاگت مشکلی دارد.اصلاحش کن و دوباره بفرست
موفق باشی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی